emiliaheart

Alla inlägg under mars 2013

Av emilia - 30 mars 2013 23:57

?

Av emilia - 29 mars 2013 23:18

ja som sagt det blev lite fel rubrik igår och aa..... men iaf så idag har jag typ inget att seja seriöst har inte gjort något alls idag! men ska försöka laddu upp sakerna jag fick i födelsedags persent! men vi får se! aja tills dess hare fett bra! (och jag bjuder på en liten bild där ja! hihi)  

Av emilia - 28 mars 2013 20:13

Halloj jag sa ju att jag skulle ta en paus men det blir nog inte förens på lördag så aa! men jag detta inlägget blir istellet mina favorit: band och artister villket jag representerar med 2 bilder bara! det kommer föresten inte vara i någon speciell årdning! but here we go!


så då hade jag tänk med mina 3 absoluta favoriter ATM (At The Moment) såååååå yezz:

då har vi G-Dragon:


   


Och näst så har vi Jessica Sanchez:

   




Och sist men inte minst av mina favorit artister ATM: SOMO (Eller Joseph SOMO) :

   



Och över till band detta är mina favorit band ATM:


Först har vi Maroon 5 (blev lite kär i dom idag för låten 'beautiful goodbye') : 

 

(Jag vet att det blir lite Epic Fail med bilderna asså med band medlämmarna men jag vet inte - bajs)

 


Näst har vi Imagine Dragons:

   


och sen kom jag inte på något mer band som jag älskar atm men aså jag älskar 30 seconds to mars, swedish house mafia, one direction, union j etc men asså jag kan inte bestemma mig så aa detta får bli it! men vi syns imorron för jag har inget mer att sejja! hehheheheheh bye! <3 




Av emilia - 27 mars 2013 21:23

Asså det känns som att jag inte har bloggat på as länge! men i alla fall jag ska ta en liten paus (stavning?!) från bloggandet jag kommer att börja blogga igen på näst, nästa vecka (den 8:e april) för nu känns det sådär som det kan kännas ibland alltså att det är lite jobbigt att leva alls! och jag behöver en paus från allt så jag kommer bog att lägga ut någonting på Instagram att jag ska ta en paus! men jag KANSKE lägger ut ett inlägg om mig och det kommer i så fall bli som typ en "draw my life" fast i ord! och ja... meeen hare så gööött så ses vi KANSKE imorron! :] <3 x

Av emilia - 24 mars 2013 22:32

Halloj jag vet att jag sa typ att jag skulle visa vad jag hade fått i födelsedags present men jag han fan inte idag eller igår jag har haft det jätte stressigt denna veckan men imorron har jag sovmorron till typ 11:30 så jag kanske hinner då! (ska gå up kl: 09:00) men vi hörs väll imorron o sorru för ett sent inlägg! men tills nästa gång hare fett bra :] <3 x

Av emilia - 23 mars 2013 22:43

Haja idag fyller man år! aja men tack till alla som sa grattis idag ily! o mer om idag kommer imorron! :] <3 x

Av emilia - 22 mars 2013 18:27

Helluwww! Idag från och med när jag satte mig på bussen hem så var jag as glad! Jag mötte pappa i stan och köpte grekisk mat på Palas Atena och nu ska vi fira mig hos pappa lite sådär! och jag har idag bara allment glad just nu! Awsome! men aja jag bjuder på en bild så snackar vi sen! hare fett bra! :] <3 x

Av emilia - 22 mars 2013 06:33

Det är dagen innan min födelsedag o alla värkar as tjuriga och jag väckte min bror av misstag som har sov morron så jag känner mig skyldig! :( och jag tror jag har omprov i lag o rätt som jag hadde glömmt! :((( men aja ska skriva ett annat inlägg om en sak som hände på hockeyn (stavning?!?!) igår! men tills dess hare fett bra! :] <3 x

Presentation


Halloj! Jag är Emilia, en 14 årig tjej som älskar musik, Chowder, och att leva! allt det ska jag försöka visa på denna blogg! hoppas du stannar! ;]

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards