emiliaheart

Alla inlägg under april 2013

Av emilia - 30 april 2013 23:34

Halloj igen! igår så hade vi orov i kemi och sim dom flästa kan ana har jag inte pluggat! ehhehe men iaf när vi fick vi provet och jag kunde iaf 3 av typ 10-13 feågor eller ngt men iaf när jag skulle lämna inn så såg han att jg inte hade skrivit mkt så han sa typ "men kom igen jag vet att du kan mer!" (och bara så du vet så e han typ 300 år gammal, är halft döv, allmänt störd och han heter Hans fast vi kllar honnom Hanes Bananes hehehhe!) och jag typ bara "neej jag har inte övat!" whatever bajs på det! men så sa han "dej du kan mer!" men på typ 1-2st frågor så skrev jag typ batra 'bajd' eller ngt och då försökte jag lämnad in den igen OCH DÅ FICK JAG GÅ!! ASSÅ WTF?!?! och aa jag ville bara säga det men imorron så ska jag typ börja med "challenges" asså typ inte the shubby bunny cahllenge men typ svarar på frågor 1 för varje dag! så jag har ngt att skriva om och så blir dwt ju hela månaden ut! ;) men jag ser er imorron så hare gött tills dess! <3 x

Av emilia - 25 april 2013 22:42

Fick lite Disney feels idag! ?

Av emilia - 23 april 2013 17:09

Halloj! detta är var jag shoppade förra helgen! och btw jag fårgade håret igen oxå så nu fick en liten bild där oxå ja! ;)

Av emilia - 21 april 2013 22:17

Det blir nog imorron eller tisdag (om jag hinner) som jag lägger ut bilderna på vad jag köpte nu i helgen! men jag kan iaf säga vad jag köpte!
Jag köpte:
?en bikini
?en kjol
?ett par skor
?en väska
och
?ett par shorts
;) men hare bra tills dess så ses vi, hare fett bra! ?

Av emilia - 20 april 2013 22:14

kommer med ett inlägg imorron om vad jag köpte idag! ;) men här har ni cärldens sötaste bilder! :'D

Av emilia - 15 april 2013 22:13

but I'll leave u with this ;)

Av emilia - 14 april 2013 03:24

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Sandra, Emil & Felicia ?
2. Personen du pratade I telefon med: min mammi!
3. Du fick SMS av: Tanya
4. Du kramade: Emil


IDAG
5. Kläder: venne klockan är halv 3 på morronen men vi får se ;)
6. Bättre än igår: ingen aning än

IMORGON
7. Är det: Måndag :(
8. Planer: Typ dö! nä men gå till skolan I guess
9. Något tråkigt som händer imorgon: Skolan -_-

FAVORIT
10. Nummer: 7, 38
11. Färg: rosa & röd
12. Årstid: sommar, jul & höst hehehe
13. Saknar du någon?: aa :(
14. Humör för tillfället?: venne *poker face typ*

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: vid 00?, vid 01?, vid 02? haha datan ofc
16. Vad åt du sist?: En liten biff (jag vet men jag var på en resturang och fät åt vi en liten biff :s )
17. Vad irriterar du dig på?: folk som är negativa
18. Tror du på distansförållanden?: om BåDa vill och försöker så kommer det nog funka :)
19. Vem tänker du på just nu?: showder
20. Tror du att personen tänker på dig med?: ofc ;)
21. Vart reste du sist?: Portugal
22. Vad gjorde du igår kväll?: Data såklart
23. Liknar du din mamma eller pappa?: alla säger att jag liknar min pappa men jag venne
24. Ler du ofta?: ja faktist
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kreativitet! om man har det så kan man ändra världen och göra den din!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ålways!
27. I vems säng sov du i igår natt?: min säng hos min pappa
28. Vilken färg har din tröja?: mörk grå

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: oh ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: yepp
31. Gråter du när du skadar dig?: yezz

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: För det mästa ja!
33. Vad gör dig glad?: Jag blir glad när någon annan blir glad, det blir jag alltid men såklart när något roligt händer men mest gör andras lycka gör mig glad!
34. Önskar du att du var lyckligare?: back in da days, ja! nu? ibland
35. Är lycka överskattat?: wat?
36. Kan musik göra dig glad?: öööhh ja!! musik formar mitt liv! det är det ända som gör mig glad ibland!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: japp!
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: jag menar det varje gång jag säger det för annars skulle jag inte ens säga det!
39. Har du en flick/pojkvän?: nope
40. Är du nöjd med det?: vrf inte? ;)
41. Är du kär?: ålways! ;D ?

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Sel G & Tay s ;)
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: hade när jag var typ 8 - 9 men inte nu!
44. Är du en mobbare?: va när jag själv blev mobbad i typ 4:an 5:an! men inte nu!! (går i 7:an nu)
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: hahahahah ja *the world of fandom*
46. Har du blivit sviken någon gång?: yupp

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: nej ;)
48. Favoritämne?: svenska (för då kan jag sova), musik (för det e chill), drama (för det e kul), bild (för man har lite fria händer) & engelska (för det e det lättaste ämnet)
49. Värsta ämne :  matte, musikteori, idrott (hehehehehheheheehrhfhe), mordärna språk, SO & NO!
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: o, ja!                                  

1. Vem fick dig att skratta idag? Marcus Butler & tyler Okley
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? kommer nog sova
3. Vad gjorde du för 30 min sen? satt cid datan hehehehe
4. Vad hände dig 1993? jadu jag var en liten okänd varelse som inte fanns!
7. Vilken färg är din hårborste? svart
8. Vad köpte du sist? en pepsi!
9. Vad fick du senast i present? en skit fin tavla över new york som jag villat ha länge!
10. Vilken färg är din dörr? den ena vid o den andra trä färgad.... typ... aa
11. Var förvarar du dina pengar? i min plånbok?
12. Hur var vädret igår? blåsigt
13. Var kramades du sist? emil
14. Vad ser du fram emot? att sovs :D
15. Vad är 15? ett nummer, en ålder, en ned räkning, en 10:a och en 5:a, en del av ett års tal etc!
16. Vilken skostorlek har du? 39 - 40 (ni har hittat big foot!)
17. Vill du klippa dig? I torsdags flrra veckan när jag färgade!
18. Är du över 25? nope
19. Pratar du mycket? till o från
20. Kollar du på O.C.? nope
21. Har ditt namn ett "x" i det? nej men min pror har det! (alexander/alex)
22. Känner du någon som heter Steve? inte könner men vet en! Steve Tarada från Quest Crew
23. Hittar du på egna ord? nä men kan tänka på ord o namn o sånt ibland
25. Är du en typiskt svartsjuk person? nej jag blir bara glad för andra!
26. Vad har du för mobil? iphone 3 (jag vet jag är cool)
27. Vem ringde dig sist? min pappa
28. Biter du på naglarna? nä
29. Har du lockigt hår? nope
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Rihanna :)
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just? En tjej som heter perrie, selena, taylor, zoe
33. Vilket ord säger du ofta? asså, typ
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? näj
35. Ska du jobba imorgon? näpp
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? felicia
37. Vad borde du göra nu? sova
38. Har du något smeknamn? innan var det Emme av kompisar och min bror kallar mig bubblan?
39. Sover du mycket? ibland faktist
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? freaky friday
41. Vad ska du göra på lördag? denna veckans lördag har redan varigt så nästa? ja du det händer väll något kul skulle jag nog tänka mig men jag venne!
42. När var du ute sist? igår och det händer inte ofta! jag menar om jag inte behöver gå ut så gör jag ju inte det!
43. Har du gråtit idag? fäll en liten tår när jag skratrade åt Tyler och Marcus
44. Är du en glad person? klart
45. Har du roligt nu? nä
46. Vad äter du helst? godig eller ?Nutella? omg
47. Vem var du med sist? emil o alicia!
48. Vad heter din mamma? Ann
49. Vad är hela ditt namn?*Warning this name is ugly as fuck - don't f*cking judge me* Emilia Rose-Marie Helmersson
50. Tycker du om någon just nu? ofc! ;)

Av emilia - 8 april 2013 20:47

Halloj igen! nå nu ätär min "paus" lver om man sejjer så men vrf jag tog rn paus är för att jag har haft mkt att göra nu i påsk så det skulle inte bli några inlägg ändå! Men iaf lite kort - under lovet har jag varigt i Göteborg och färgar håret (med lite olika nyanser) rosa! (som på bilderna)

Presentation


Halloj! Jag är Emilia, en 14 årig tjej som älskar musik, Chowder, och att leva! allt det ska jag försöka visa på denna blogg! hoppas du stannar! ;]

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards