emiliaheart

Alla inlägg under juni 2013

Av emilia - 26 juni 2013 14:12

Är ganska stolt ändå! ;)

Av emilia - 25 juni 2013 00:29

Om du någonsin skulle se detta så ska du veta att jag saknar dig! o jag kommer snart jag lovar! <3

Av emilia - 24 juni 2013 23:54

Om du någonsin skulle se detta så ska du veta att jag saknar dig! o jag kommer snart jag lovar! <3

Av emilia - 24 juni 2013 23:51

Om du någonsin skulle se detta så ska du veta att jag saknar dig! o jag kommer snart jag lovar! <3

Av emilia - 18 juni 2013 01:08

Avslutningen va sjukt kul men lite tråkit oxå! vi skulle va i kyrkan kl 8 o öva o typ vid 9 eller halv 9 eller nåt så kom 8:orna o tittade på vårat uppträdande, lyssnade på tal o fick priser o skit o sen halv 10 eller 10 eller nåt så kom 7:orna o tittade på samma skit igen o sen så gick vi till klassrummen o fick våra betyg medans vi åt både pasta o kakor (jag vet det e konstigt men just där i då va det inte det) o sen så tog vi en bild på bak sidan av min skola (det va kul) o sen så kramade vi alla hej då (villket va mindre kul) o några grät o så (vet inte vrf dock) MEEEEEEN vi har våran egna FB grupp så jag o Blerina ska typ 'ordna' eller 'fråga' o vi ska träffas någon dag! för det skulle va kul och några av oss snackade om att skriva om vårat manus till våran konsert sån vi ska ut i tunera med! o det e ju ganska kul om alla kunde samlas o bara chilla med lite knyt kalas o grejjor! <3 meeeeeen nu så ska jag sova har precis kollat färdigt på #DHS13 (Dream Hack Summer 2013) eller det jag ville se iaf! sååå hare gött så bloggar jag när något händer hahaha ;) :*

Av emilia - 14 juni 2013 22:42

Pallar verkligen inte blogga nu! Sååååå jag gör det imorron! hare gött tills dess! <3 ;*

Av emilia - 13 juni 2013 17:53

Asså jag har helt glömmt bort bloggen! Eller aa det har varigt mkt i skolan, vi har åkt iväg med skolan o så! Och sen så ska vi som är i musikklass ska uppträda på avslutningen så vi har övat mkt på det! Så jag har bara inte haft tid! sorri men jag kommer nog blogga mer! meeen det ska bli kul! btw jag ar färgat håret igen fast bara till mer rosa! (som på bild) och aaaaaaaa juste jag är nu på väg hem från Felicia! Vi tittade på en film o så spelade jag in i hennes studio (jag spelade in (Halleluja) o det va as kul! meeen det va det så hare så gött så bloggar jag nog imorron! <3 :)

Av emilia - 10 juni 2013 00:28

aa som i titlen så hittade jag inte mobilen så jag har inte kunnat blogga! meeeeen iaf så har jag varit på liseberg i torsdags, fredags så chillade jag och lördags så sov jag, sandra o emil övet hos emmi i tält! va skit kul! och innan vi drog till emmi så ba vi på RixFM festivalen och såg några people där! och jag dog för jag såg HANNA FRANSSON!! hon e typ min favorit bloggare, älskar henne! <3 men iaf nu måste jag sova god natt #valdemar #är #söt&bäst och #ordningsvakten #Per ;) ni som ba där vet vad jag menar! <3

Presentation


Halloj! Jag är Emilia, en 14 årig tjej som älskar musik, Chowder, och att leva! allt det ska jag försöka visa på denna blogg! hoppas du stannar! ;]

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards