emiliaheart

Alla inlägg under maj 2013

Av emilia - 31 maj 2013 22:46

Att leva livet fullt ut! because YOLO right? ;) <3 bye May

Av emilia - 30 maj 2013 19:06

Oh ja! men mest är väll håret, hahaha men ja jag har ändrats måste fysiskt och psykist (eller hur det stavas)

 2011:

     


2012:

 


2013:

 


juste, Felicia om du ser detta tack för att du lyssnade idag <3 ily :*


Av emilia - 29 maj 2013 17:51

Ooohhh den svåraste fråga hittills! Jag vet inte redigt men antingen: 1. "SoMo - Kings and Queens (throw it up)" eller 2. "Jessica Sanchez - Tonight Ft. Ne-Yo" :D

Av emilia - 28 maj 2013 23:36

Att skapa något att leva för (simpel as that!) ;) (och jag pallar inte skriva häller) :p

Av emilia - 27 maj 2013 11:01

Dag 23- Mina rädslor. 
Jag e rädd för clowner och små kryp! men jag är äveb rädd för att dö och jag vet att det låter konstigt men tänk på det - va gammal o grå och en dag bara dö. jag vill känna ett lugn i livet innan jag dör!

Dag 24- Vad som gör mig annorlunda ifrån alla andra. 
Jag har rosa hår! nä men jag är inte en sån som håller mig i bakgrunden men inte längst fram heller jag vill bara att alla ska va glada och lyckliga och bjuder mkt på mig själv för att få andra att le! och jag är lätt att bli vän med för jag annpassar mig och jag är inget mer än en vän! med alla! <3

Dag 25- Min favorit tid på året. 
Årstider? vinter eller sommar i dunno!

Dag 26- Något jag saknar.
Jag saknar många menniskor som e gammla kompisar o etc men jag saknar också hur det var innan där jag bodde innan när min pappa inte va ihop med sin tjej för hon e störd! och jag skanar hur det va innan för dwt var kanske inte rätt plats vid rätt tud punkt men jag har flyttat så många gånger så jag känner att just nu så skulle det va bra tidpunkt men det är fel plats dock! :/

vi ses sen <3 x

Av emilia - 23 maj 2013 18:12

(Igår så läste jag fel jag trordde det va "tre saker jag e bra på" men aja)

1. Jag kan örndra humör snabbt av självklara anledningar men ingen fattar det!
2. Jag hör väldigt dåligt så jag missuppfattar många grejjer!
3. Jag ändrar mig ganska snabbt! så alla får damp på mig hehhe

2 Q

Av emilia - 22 maj 2013 06:59

Dag 20- Min första kärlek. 
mun första 'kärlek' om i att jag hr dejtat? det va viktor, han är jätte snäll och vi är jätte bra kompisar idag :)

Dag 21- Tre bra saker med mig.
1. Jag tar inte allt så seriöst
2. Jag är väldigt accepterande
3. Jag är kanske snart över min deprition :)

ses sen eller imorron eller nåt! <3

Av emilia - 20 maj 2013 19:54

Dag 17- Min profilbild på facebook.
*bilden längst ner/den enda bilden, hehe*

Dag 18- Min mobil.
En iPhone 3gs (sen suger) men ska få en ny valfri mobil vid jul!

Dag 19- Vad kärlek är för mig
Asså jag vet inte ens om jag tror på kärlek. Asså hur förklarar man ordet "kärlek" för det betyder so mkt olika saker för så många! det det kan också va att jag aldrig har upplevt 'äkta kärlek' men just nu betyder väll kärlek en känsla en äkta känsla som utvecklats igenlm åren! men man kan både känna kärlek mot 'någon' men också 'något' (och då menar jag inte som i ha en relation) och det kanske inte något många tänker på! men precis som man värkligen kan älska en låt (och det som sagt inte en 'relation' till det!) men man kan älska en låt, älska en plats, älska ett klädesplagg etc. men det kan va att man verkligen gillar redigt mkt den så man säger gärna 'älska'!

men hare bra så ses vi sen!
(på bild: min FB bild)

Presentation


Halloj! Jag är Emilia, en 14 årig tjej som älskar musik, Chowder, och att leva! allt det ska jag försöka visa på denna blogg! hoppas du stannar! ;]

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards